CNT BARCELONA, EL 29-M CONTRA LA REFORMA LABORAL I L´ATUR

La Confederació Nacional del Treball de Barcelona convoca tots els treballadors de la ciutat a la Vaga General aquest dijous 29 de març.
Davant els greus atacs que estem patint els treballadors i les classes
populars d’aquesta ciutat i de Catalunya, només ens queda l’alternativa de
la lluita i la mobilització permanent. La nova Reforma Laboral imposada pel Govern de Madrid amb el suport de CiU no és més que la continuació d’una política d’Estat, al servei de la patronal, que pretén disciplinar i coaccionar els treballadors per extreure’n major benefici a menor cost.

L’eliminació de drets laborals i socials no ocasionarà de cap manera la
creació d’ocupació ni la reactivació econòmica, que depèn d’alguna cosa més que de les ànsies acumulatives d’uns pocs grans empresaris. Aquesta només té lloc, avui, per la derivació de les enormes riqueses acumulades en poques mans en inversió social, pel repartiment de riquesa i treball, i per l’impuls d’una economia local sostenible i cooperativa en mans de les majories i al seu servei.
La Confederació Nacional del Treball de Barcelona considera que aquesta
Vaga General s’ha de convertir en un gran mur popular que freni una Reforma Laboral que atempta directament contra drets fonamentals, que ens empobreix i que pretén embrutir. Un mur popular que continuï en empreses i barris, mitjançant Seccions Sindicals i assemblees, fins a tombar els interessos radicals d’una classe empresarial i la seva classe política, totalment desbocada i sense oposició. Està en mans de tots i totes posar-li fre.

Als treballadors autònoms i petits comerciants, els instem a col·locar-se
al costat de la resta de treballadors, a ser solidaris, a comprometre’s amb la seva ciutat i els seus veïns.
Animem a tots els nostres afiliats i simpatitzants a prendre els carrers,
a constituir comitès de vaga i piquets informatius a les seves empreses, a no consumir a cap comerç.
Convoquem als nostres afiliats i simpatitzants al piquet central de Plaça
Catalunya a les 12 hores i a la manifestació que partirà de Jardinets de Gràcia a les 16:30 h.
Així mateix, animem a tots els treballadors a posar-nos en coneixement
d’aquelles empreses en les quals s’ha violat el dret a la vaga.

És hora de lluitar, perquè la lluita és l’únic camí. Ahir, avui i demà.
Derogació de la Reforma Laboral, frenem al Govern de l’atur.

CNT-AIT Barcelona

SALUT I BON VIATGE.