EL TAXI SUPER-REGULAT.!

Potser s’hauria de comencar declarant si s’exigeix, que siguem un pais amb  seguretat jurídica ? i en el cas dels taxis consisteix en que si l’Ajuntament et diu que sent titular de Llicència i et sotmets a tots els condicionants que t ‘ imposa, des de tarifes precaries taxades on sobretot les nocturnes no compensin l’ESFORÇ i perdua de salut, pagar 50 € cada any per introduir els tarifes al taximetre, obligacio de passar les proves per a l’obtencio del carnet professional, dies de parada obligatòria , limitat ambit territorial d’actuacio, 5 inspeccions  al any, no tots els models de vehicles valids son acceptats, obligacio de pagar pintar colors corporatius, pagar impost revolucionari de 3500 € cada vegada que és fa transmissio de Llicència, no regula la sobreoferta, etc.I

En un Moment Donat apareixen 4000 vehicles de color negre fent les mateixes funcions que el taxi sense haver de complir cap dels requisits a què obliga l’Ajuntament per a fer aquest servei, vol dir que l’administracio publica ha comès una estafa per que no compleix amb la garantia jurídica  que ha d ’emparar a els seus compromisos amb l’activitat del taxi.

Tradicionalment tampoc compleix en no admetre la Jubilacio activa Permesa per la Seguretat Social a tothom, no col.laborant en la implantacio de l’APP oficial del taxi, no promocionant el sector, etc.

SALUT I BON VIATGE

2 comentarios en “EL TAXI SUPER-REGULAT.!

  1. Lo de Mugre y Kkfy es competencia desleal en toda regla NO OFRECEN NADA NUEVO, si quieren transportar gente son libres para hacerse taxistas.

  2. Lo de Mugre y Kkfy es competencia desleal en toda regla NO OFRECEN NADA NUEVO, si quieren transportar gente son libres para hacerse taxistas.

Los comentarios están cerrados.