SECUNDA I DONA SUPORT A LA VAGA D’AUTOBUSOS DE TMB D’AVUI DIVENDRES

cartel huelga 3 junio
 Avui divendres tenim convocat una aturada des de les 10:00 hores fins a les 18:00 hores amb una manifestació que començarà a les 13:00 hores a Pl. Urquinaona.

La direcció de l’empresa ni tan sols ha publicat encara els serveis mínims a menys de 24 hores de l’atur, tot i haver deixat clar en la conciliació de dilluns que necessitem conèixer els serveis mínims amb suficient antelació per poder tenir el dret a vaga correctament. Ja podem saber el poc que li agrada que ens aixequem contra la seva precarietat i secundem aquesta aturada.

Des d’aquesta secció sindical fem una crida a la vaga activa en què s’ha de dur a terme per tots massivament, secundant l’atur i participant en la manifestació i en els torns de paraula.

Cal acabar amb la precarització dels nostres llocs de treball que veiem com cada dia treballem més i amb pitjors condicions.

LOGO BUS PEQUEÑOAmb una mobilització contundent l’Ajuntament i la direcció mouran fitxa. ¡Salut i lluita!

SALUT I BON VIATGE.