CNT METRO; SOL·LICITEM A LA DIRECCIÓ DE METRO INFORMACIÓ SOBRE LA T-MOBILITAT, LA AUTOMOTIZACIÓN DE LA L2 I EL SISTEMA DE PORTES DE LA L11

Aquest matí la Secció Sindical de CNT-METRO ha lliurat un escrit a l’empresa on li vam sol·licitar informació sobre un nou sistema de portes d’andana que es va a instal·lar a l’estació de Can Cuiàs-L11. També hem sol·licitat tota la informació sobre l’automatització de l’L2 i l’estat de la implantació de la T-MOBILITAT a Metro.

Segons ens informen, en una andana sense servei de l’estació de Can Cuiàs es va a instal·lar un nou sistema de portes d’andana per tal de sotmetre’l a proves de fiabilitat i seguretat. Si se superen aquestes proves, el sistema podria ser instal·lat a curt termini en totes les estacions de la L2. El nou sistema podria ser subministrat per un fabricant coreà i ser d’una instal·lació més econòmica que els actuals de L9, L10 i L11.

Objectiu: AUTOMATITZAR A curt termini la LÍNIA 2.
Paral·lelament a l’anterior, la implantació de la T-MOBILITAT SEGUEIX AVANÇANT i sembla que alguns no li donen la importància que es mereix.
La negociació del Conveni està sent llarga, molt llarga, i durant aquest temps les condicions i objectius van canviant. La Plataforma inicial ha variat, ara ens trobem amb problemes molt més seriosos dels que teníem al principi. Ara tenim unes probables perdudes de funcions provocades per la T-MOBILITAT costat de la possible i propera AUTOMATITZACIÓ de Línies Convencionals, això implicaria una important reducció de la plantilla Anem a acceptar-ho? ¿El Comitè sap alguna cosa de tot això?
Cal no rendir-se i continuar amb les mobilitzacions, estem davant d’assumptes de molta més importància dels que teníem al principi.

Nosaltres entenem per mobilitzacions no només el fet de secundar les vagues. NO impartir formació si no estàs obligat per contracte; NO fer “feinetes” que no corresponguin a la teva categoria; NO realitzar tasques per departaments als quals no pertanys … col·laboració ZERO amb l’empresa, això també és mobilització. Qui fa el contrari també és un esquirol. Per si no s’han assabentat, estem en conflicte, un conflicte que si surt malament afectarà molt seriosament el nostre futur, el futur de tota la plantilla de metro, dels antics i de les noves incorporacions. No ho oblidem dijous que ve 29 a l’Assemblea.

Ens trobem com al juliol de l’any passat, davant un altre possible acord de traïció, a saber de quina manera ens ho va a portar ara el Comitè. Nosaltres no ens fiem i menys encara tenint en compte que ens hem hagut d’assabentar pels polítics, en el ple d’ahir, de la data de la propera convocatòria d’assemblea. No ens fiem perquè es va acordar en un assemblea general no negociar fins que es complís amb el ja signat i han continuat les negociacions mentre ocultaven els acords a la resta de la plantilla. Sincerament, no ens fiem.

NO HO OBLIDEM, SEGUIM EN LLUITA.

NI UN PAS ENRERE.

SALUT I BON VIATGE