TAXISTES DENUNCIATS PER LA GUÀRDIA URBANA AL PORT OLÍMPIC

La Guàrdia Urbana ha denunciat a diversos taxistes que ocupaven la zona d’estacionament de les motos al port olimpic.

<El senyor agent amb molta educació ens ha dit que això és una zona per a les motos, i no per als taxis i que si no hi ha motos és per culpa nostra perquè hem envaït aquest terreny>. Mentrestant els vehicles de transport il · legal de l’enganyosa empresa Alemán Eventos estan ben estacionats tranquilament, a la zona de càrrega i descàrrega cada nit, sense ser multats ni molestats pels senyors agents de la Guàrdia Urbana.

<Si la zona de càrrega i descàrrega que hi ha més endavan l’han ocupat els taxistes pirates de Alemán Eventos, i la zona de darrere està reservada per a les motos, què ens queda per a nosaltres? tan difícil és entendre que en una zona de tanta demanda tant de dia com de nit és petita. Semblem l’escòria de la ciutat, estem totalment desemparats>

Aquesta és la realitat quotidiana del port olimpic, total impunitat per als taxis pirates i per Alemán Eventos. Assetjament, intimidació i multes als taxistes.

SALUT I BON VIATGE.