TAXISTES DE BARCELONA CONTRA EL RACISME I EL FEIXISME

Molts són els taxistes de Barcelona que han sofert situacions racistes, homòfobes, discriminatòries i feixistes, de la mateixa manera que molts usuaris del taxi s’han vist en la mateixa situació amb alguns taxistes de Barcelona, fins i tot enfrontaments entre els propis taxistes per motius xenòfobs

Companys i companyes treballadores del taxi han estat objecte de discriminació, per part d’alguns usuaris a l’hora d’agafar un taxi. Quantes vegades hem vist rebutjar un taxi per l’origen, o la procedència estrangera del taxista. Quantes vegades hem escoltat les frases ” prefereixo un taxista d’aquí, abans que un pakistanès” o “pregunta-li qui li ha regalat el carnet de taxista”. Situacions vergonyoses en les parades del taxi, on alguns usuaris no volen agafar el primer taxi de la parada per ser d’origen estranger.

Enfrontaments i menyspreus d’alguns taxistes amb un perfil xenòfob i racista, contra companys i companyes taxistes d’altres països que es guanyen la vida amb el taxi.

Molts usuaris del taxi s’han vist en una situació incomoda i desagradable, en agafar un taxi i trobar-se alguns taxistes amb missatges racistes i feixistes, com li va passar a l’actor Achero Mañas. Aquests taxistes són una vergonya per al taxi de Barcelona, no ens representen i no haurien de ser taxistes.

Des de la secció del taxi de la CNT i Taxis Anarquia, defensem un taxi contra el feixisme i el racisme, per la convivència, la igualtat i el respecte. Animem als treballadors i treballadores del taxi a denunciar aquestes situacions i a no tolerar actituds racistes , xenòfobes, homòfobes…

SALUT I BON VIATGE