Warning: sprintf(): Too few arguments in /srv/www/cnt.cat/taxi/site.tree/public/seccio/wp-content/themes/newsmatic/inc/breadcrumb-trail/breadcrumbs.php on line 252

L’ASSEMBLEA DE TAXISTES DE L’ESTACIÓ DE SANTS EXIGEIX LAVABOS GRATUITS PER ALS TAXISTES.

L’assemblea de taxistes de l’estació de Sants han reivindicat una solució al problema de la privatització dels lavabos de l’estació de Sants, els companys i companyes organitzats en assemblea han manifestat que no pagaran per anar al lavabo ja que el taxi es un transport públic com l’autobús o el metro, i com a treballadors del transport públic exigim unes condicions de treball dignes. Davant l’oferta d’uns lavabos provisionals fins que siguin habilitats uns lavabos de forma permanent per taxistes a l’estació de Sants, l’assemblea de taxistes ha decidit suspendre les mobilitzacions.

Els companys i companyes que realitzaven l’assemblea a l’estació de Sants han estat bruscament interromputs per la Guardia Urbana, on s’han viscut moments de tensió.

SALUT I BON VIATGE.