10670175_10202720991201692_529026506189391454_n

La Universitat de Barcelona està repartint propaganda de la Multinacional UBER empresa que es dedica al transport de persones de manera encoberta, a través d’aplicacions per al telèfon mòbil, deixant sense feina a milers persones en el sector del taxi. Segons la LOTT (Llei d’ordenació del transport terrestre) per exercir una activitat de transport urbà i interrurbà de persones cal la corresponent llicència de taxi o el permís corresponent de VTC (vehicles de lloguer amb conductor) les multes per donar un servei de transport a canvi de diners sense llicència i sense els permisos poden arribar fins als 6000 euros per al conductor del vehicle , els usuaris d’aquest servei estan totalment desprotegits pel que fa a les assegurança  en cas d’accidents. La Universitat de Barcelona està incorrent en un delicte en fer publicitat de UBER entre els estudiants.

10641302_10202703341240454_6187227734087054476_n
Ens preguntem perquè la Universitat de Barcelona fa propaganda als estudiants d’una empresa que precaritza, divideix i crea enfrontaments al transport de Barcelona?
Perquè la Universitat de Barcelona fa promoció d’una empresa que esta deixant sense feina a milers de taxistes?
Perquè la Universitat de Barcelona reparteix propaganda de UBER entre els estudiants? quan els conductors dels vehicles i els usuaris poden ser sancionats amb multes.

SALUT I BON VIATGE.

 

Por Seccio Ram

Estimados compañer@s:No somos ajenos a los problemas del taxi, desde hace unos años varios compañeros taxistas de manera desinteresada y voluntaria, al margen de cualquier organización del taxi existente hemos estado implicándonos en todas las reivindicaciones y movilizaciones en favor del trabajo del taxista autónomo , al tiempo hemos denunciado la explotación a la que está sometid@ el/la trabajador/a asalariado/a por parte de las empresas jurídicas y físicas del taxi. También hemos denunciado la connivencia de algunos grupos de presión con la administración dado sus intereses partidistas privados y económicamente lucrativos. Siempre desde nuestro espíritu libertario y de autogestión hemos querido la implicación de l@s compañer@s desde la participación activa a través de asambleas abiertas. Al querer encontrar de manera conjunta soluciones en la resolución de conflictos en los que nosotr@s éramos los afectados, no hemos querido delegar dejándolo en manos ajenas de representantes sindicales, y al contrario a través de la acción directa sin intermediarios hemos tratado con la administración los diferentes temas (Parada de taxi en la Estación de Barcelona-Sants, contingentación de las licencias a doble turno, convocatoria vinculante para que el taxista decida medidas reguladoras temporales, reglamento de emisoras, recurso de multas a la Guardia Urbana, etc….) La CNT-AIT siempre estuvo presente en el taxi