JA FUNCIONA LA NOVA PARADA DE TAXIS DE L´ESTACIÓ DE SANTS

La nova parada de taxis a l’estació de Sants (plaça Països Catalans) a començat a funcionar aquest dilluns 27 de maig, després de quatre llargs anys reivindicant una parada de taxis a la part davantera de l’estació de Sants.

Quatre llargs anys de recollida de signatures, reunions, de concentracions, de piquets … on molts companys i companyes han lluitat per aconseguir la parada, molt especialment a l´associació taxis llibertat (abans taxis Anarquia) i gràcies a “Mariano Gutierrez” qui ha portat a terme tot el procés reivindicatiu de la parada de taxis de la plaça Països Catalans.

Aquesta nova parada té la seva entrada a la plaça Joan Peiró, (al costat de l’àrea de descans de la parada de taxis de l’pl Joan Peiró) té un llarg carril taxi que connecta la plaça Joan Peiró amb la Plaça paisos Catalans (pel costat de l’estació), on hi ha el principi de la nova parada i on els usuaris agafen el taxi.

Amb aquesta parada de taxis a la plaça Països Catalans el col · lectiu de taxistes espera aconseguir eliminar els greus problemes que havia amb altres taxistes indesitjables que no respetavan les normes, i agafaven passatge sense fer cua a la parada de taxis de Joan Peiró. Taxis pirates, intrusisme, mal comportament de taxistes, baralles, enfrontaments tot això és el que hem estat aguantant taxistes i usuaris durant quatre anys fins que per fi ADIF (empresa que gestiona l’estació) a permès la colocacación de la parada.

SALUT I BON VIATGE.