Aquest dilluns 24 de juliol a les 01 hores de la matinada, començava el dotzè dilluns de vaga al metro de Barcelona. Circulen rumors d’una reunió secreta amb diversos sindicats, i d’un document presentat al comitè de vaga.
El col·lectiu Heura Negra de Vallcarca, anima els usuaris i usuàries a no pagar el bitllet de metro i a solidaritzar-se amb la vaga de metro.

A l’estació de metro de Fontana al barri de Gràcia, els veïns i veïnes, al costat de col·lectius llibertaris i militants de CNT, obren les portes mecàniques col·locant cinta per bloquejar-les, amb un cartell advertint “SANITAT EDUCACIÓ TRANSPORT ENS HO ESTAN ROBANT TOT L’ CAIXA “. Es desplega una pancarta “SOLIDARITAT VAGA DE METRO” mentre criden consignes demanant la dimissió de la presidenta de TMB Mercedes Vidal i el director de la xarxa de metro Marc Grau.

En les màquines d’informació i venda de tiquets, es col·loquen octavetes d’informació sobre la vaga de metro i la privatització i precarització del metro com a transport públic.

A última hora de la tarda, la direcció de TMB ha acceptat una proposta del comitè de vaga, presentada pels mateixos sindicats que formen el comitè de vaga, una proposta que no a estat consultada a l’assemblea de treballadors de metro, i que es presenta als treballadors de metro per sectors.

SOLIDARITAT AMB LA VAGA DE METRO, NI UN PAS ENERERE !!!!

cntmetro@tmb.cat / seccio.metro@barcelona.cnt.es

SALUT I BON VIATGE

Por Seccio Ram

Estimados compañer@s:No somos ajenos a los problemas del taxi, desde hace unos años varios compañeros taxistas de manera desinteresada y voluntaria, al margen de cualquier organización del taxi existente hemos estado implicándonos en todas las reivindicaciones y movilizaciones en favor del trabajo del taxista autónomo , al tiempo hemos denunciado la explotación a la que está sometid@ el/la trabajador/a asalariado/a por parte de las empresas jurídicas y físicas del taxi. También hemos denunciado la connivencia de algunos grupos de presión con la administración dado sus intereses partidistas privados y económicamente lucrativos. Siempre desde nuestro espíritu libertario y de autogestión hemos querido la implicación de l@s compañer@s desde la participación activa a través de asambleas abiertas. Al querer encontrar de manera conjunta soluciones en la resolución de conflictos en los que nosotr@s éramos los afectados, no hemos querido delegar dejándolo en manos ajenas de representantes sindicales, y al contrario a través de la acción directa sin intermediarios hemos tratado con la administración los diferentes temas (Parada de taxi en la Estación de Barcelona-Sants, contingentación de las licencias a doble turno, convocatoria vinculante para que el taxista decida medidas reguladoras temporales, reglamento de emisoras, recurso de multas a la Guardia Urbana, etc….) La CNT-AIT siempre estuvo presente en el taxi