DOTZE DIES DE VAGA DE METRO, NI UN PAS ENRERE

Aquest dilluns 24 de juliol a les 01 hores de la matinada, començava el dotzè dilluns de vaga al metro de Barcelona. Circulen rumors d’una reunió secreta amb diversos sindicats, i d’un document presentat al comitè de vaga.
El col·lectiu Heura Negra de Vallcarca, anima els usuaris i usuàries a no pagar el bitllet de metro i a solidaritzar-se amb la vaga de metro.

A l’estació de metro de Fontana al barri de Gràcia, els veïns i veïnes, al costat de col·lectius llibertaris i militants de CNT, obren les portes mecàniques col·locant cinta per bloquejar-les, amb un cartell advertint “SANITAT EDUCACIÓ TRANSPORT ENS HO ESTAN ROBANT TOT L’ CAIXA “. Es desplega una pancarta “SOLIDARITAT VAGA DE METRO” mentre criden consignes demanant la dimissió de la presidenta de TMB Mercedes Vidal i el director de la xarxa de metro Marc Grau.

En les màquines d’informació i venda de tiquets, es col·loquen octavetes d’informació sobre la vaga de metro i la privatització i precarització del metro com a transport públic.

A última hora de la tarda, la direcció de TMB ha acceptat una proposta del comitè de vaga, presentada pels mateixos sindicats que formen el comitè de vaga, una proposta que no a estat consultada a l’assemblea de treballadors de metro, i que es presenta als treballadors de metro per sectors.

SOLIDARITAT AMB LA VAGA DE METRO, NI UN PAS ENERERE !!!!

cntmetro@tmb.cat / seccio.metro@barcelona.cnt.es

SALUT I BON VIATGE