CARTA A L’ALCALDE DE LES ORGANITZACIONS DEL TAXI. CONCENTRACIÓ DEL 24 D’OCTUBRE DE 2012

Des de la Secció sindical del Taxi (CNT-AIT), adjuntem el document que han signat les diferents organitzacions participants en la concentració de taxistes, el dia 24 d’octubre a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona. Hem fet entrega de la carta dirigida a l’Alcalde, al Registre de l’Ajuntament de Barcelona, després d’una breu entrevista amb el sr. Josep Rius Alcaraz, Cap de Gabinet de la Primera Tinència d’Alcaldia de Presidència, que ens ha atès (als portaveus de cada organització) i a qui li hem exposats els nostres principals problemes com a taxistes . L’Ajuntament de Barcelona, a través del sr. Josep Rius, s’ha compromès en acordar una reunió amb les organitzacions presents, abans del 31 d’octubre, data que hem acordat fer una vaga al sector del Taxi.

NOTA: En la còpia del document enregistrat podem veure que no consta la firma de l’Associació Nova Generació del Taxi, però a l’original sí que consta, que és la que s’ha fet entrega a l’Ajuntament de Barcelona.