CAMPANYA INFORMATIVA, PREU DEL VIATGE A L´AEROPORT

Ja fa uns quants mesos que un grup de taxistes de Barcelona, davant la falta d’idees i d’iniciativa del IMET (Institut metropolità del taxi) amb el problema de les comissions d’hotels i els abusos que fan molts taxistes, amb els usuaris i turistes que agafen taxi per anar a l’aeroport, decideixen posar en marxa aquesta campanya informativa, destinada a l’usuari i el turista per orientar-los en el preu aproximat del preu que costa anar a l’aeroport des barcelona. Aquesta campanya informativa és una resposta al problema de les comissions d’hotels, comissions que el taxista paga a l’hotel per una carrera a l’aeroport, i que al final aquesta comissió l’acaba pagant l’usuari, en l’import de la carrera, ja que el taxista comissionista aplica més suplements o donarà més volta al recorregut per inflar el preu de la carrera, pràctiques il · legals, abusos, estafes i enganys a l’usuari i turista. Una pràctica fraudulenta Molt generatiltzada als hotels i ràdio emissors de taxis, les quals competeixen entre elles per donar millors comissions i aconseguir més quantitat d’hotels per les seves emissores. Aquest negoci de les comissions d’hotels i abusos en el preu del taxi a l’aeroport és un problema que tristament porta des de fa força temps arrossegant el taxi de barcelona i que l’administració, ni l’IMET, ni sindicats han sabut resoldre.
Des de la secció del taxi de la CNT donem suport i ens sumem a aquesta iniciativa contra les comissions d’hotels i els enganys als usuaris i turistes al taxi de barcelona. Animem als taxistes que es posin en els seus taxis aquests cartells i adhesius informatives.

TAXISTA VISCA EL TAXI, FORA LES MÀFIES!!! DEFENSA EL TEU TREBALL!!!

SALUT  I BON VIATGE.