UBER I CABIFY APROFITEN LES FORTES PLUGES PER PUJAR ELS SEUS PREUS

Avui dijous dia de fortes pluges a Barcelona, les plataformes de transport privat Uber i Cabify han doblat els seus preus molt per sobre a les tarifes del taxi, a causa de la pluja i de la demanda de transport. Quan un viatge a l’aeroport en taxi costa 27 euros, Uber i Cabify l’han posat a 72 euros. Aquesta pujada de preus deixa clar que l’únic interès de Uber i Cabify és fer negoci a costa de fer la competència al taxi i del patiment i explotació dels conductors VTC, que pateixen llargues jornades de treball on superen les 12 hores al volant.

PER QUE TRIOMFA CABIFY I UBER?

Per que un significatiu segment de la societat son persones desinformades i altres antisocials, insolidaries i insensibles a les repercusions del seu comportament a l’usar Cabify & Uber, que exploten en regim d’esclavatge als conductors, no paguen al pais els impostos sobre beneficis, fixant els preus sotacost (dumping). Autoritzats pel govern Espanyol corrupte, que els permet fer competència deslleal al taxi, amb l’objectiu a curt términi d’arruinar al taxi, condemnant a la misèria a 100 000 families.
Prou Corrupcio.! Prou individualisme.! SOLIDARITAT.! I CONCIENCIACIO SOCIAL.!

SALUT I BON VIATGE