TARIFES DEL TAXI 2019; PROU DE RETALLAR ELS SOUS DELS TAXISTES

Davant la imposició de l’IMET de seguir amb les retallades sistemàtiques de cada any dels sous dels taxistes. Exigim a l`IMET l’aplicació integra de l’IPC de 3,4% a les tarifes, calculat pel propi IMET, i rebutgem la imposició d’aplicar solament un increment del 2,5% a les tarifes 2019.

Portem massa anys amb les tarifes a la baixa (perdent progressivament cada any poder adquisitiu).Mentres tant any rere any, l’assumim en un acte de responsabilitat com a transport públic que som.

Tradicionalment seguim patint el continu increment de costos que anem assumint estoicament, i sense percebre cap de les subvencions sistemàtiques que gaudeix el transport, també públic en el servei col·lectiu.

Increments de preu en: el combustible (aquest any un 15%), asegurances, manteniments, impostos/ taxes, cost de la vida i la salvatge canibalització del sector per part de les incontrolades plataformes disruptives (Cabify&Uber) que ens usurpa el nostre pa. Tot plegat ens afecta com una precarització del tipus anomenat actualment “UBERIZACIÓN” imposada des de l’administració pública.

És indignant el menysteniment que ens dona l´IMET, a l´aplicar solament el 2,5 %, quan han reconegut que l´IPC del sector és del 3,4% i que és legitim que exigim s´apliqui integrament. No és podria dir mes clar que van en contra nostra. No podriem rebre el tracte mes mesqui i denigrant abaixant-nos els sous dels taxistes.

SALUT I BON VIATGE