TARIFES DEL TAXI 2014: UNA ALTRE IMPOSICIÓ DE L´ADMINISTRACIÓ?

Una altra vegada més veiem la inutilitat i la falsedat de la Taula Tècnica del Taxi per al taxista , en aquest cas amb les noves tarifes del taxi corresponents per a aquest proper any . L’AET ( Associació Empresarial del Taxi ) proposa la retirada de tots els suplements sense cap augment de tarifes , la pèrdua de més poder adquisitiu , un poder adquisitiu que hem anat perdut al llarg d’aquests anys de crisi. Aquests senyors de l’AET i de la CMT ( Coordinadora Metropolitana del Taxi ) són els responsables d’enfrontar i dividir al taxista contra el taxista mentre ells gaudeixen aquest esdeveniment , un altre dels èxits d’aquestes oligarquies del taxi és l’explotació del taxista assalariat convertint-los en esclaus amb cada vegada menys drets . Aquests senyors de l’AET i de la CMT són els que van ser elegits per ells mateixos en la ultimes eleccions del taxi , convertinse en representants legitims dels treballadors del taxi, a la Mesa Tècnica del Taxi amb la conplicitat i el beneplàcit de l’administració. Una administració que convoca i dissol la Mesa Tecnica del taxi quan vol , una administració que consulta amb la taula tècnica quan vol, un IMET que no fa res davant la greu situació d’explotació i precarietat , que pateixen els taxistes assalariats .

No cal ser molt llest, per adonar-se que la Taula Tècnica del Taxi esta al servei i als interessos de l’administració i no del taxista. Aquestes noves tarifes del taxi 2014 serán una altra imposició de l’administració, dels interessos dels “floteros”? . Als companys de TAXI COMPANYS i de l’STAC des de CNT els diem que abandonin la Taula Tècnica del Taxi, que no negociïn amb explotadors de taxistes, que no facin el joc a l’administració, que construeixin una altra alternativa lliure i diferent per al taxi de Barcelona.

SALUT I BON VIATGE.

Un comentario sobre “TARIFES DEL TAXI 2014: UNA ALTRE IMPOSICIÓ DE L´ADMINISTRACIÓ?

1. Realmente no será que su artículo viene envenenado por no representar ustedes en la Taula Tècnica al sector? Por qué incide usted en que la Taula tècnica està al servicio de la Administración? PATÉTICO!!!!!! asi, si no hubiera Taula tècnica…mejor no?

Los comentarios están cerrados.