A la ciutadania

Som les treballadores i treballadors del metro de Barcelona, ​​som classe obrera. Tot el que hem aconseguit ho hem aconseguit a força de lluita. Defensem i donem suport a qualsevol tipus de causa que persegueixi millorar o defensar la situació de les treballadores i treballadors de qualsevol sector.
Actualment ens veiem en l’obligació de defensar el que en el passat a les obreres i obreres del metro els va costar sang, suor i llàgrimes. No són privilegis, són drets guanyats mitjançant lluita obrera i dignitat. Els autèntics privilegiats són els Directius i polítics que gestionen malament les empreses públiques i malbaraten els diners dels contribuents, portant a les treballadores i treballadors a una situació de precarietat.
No cal estar malament per defensar-se. Cal començar a lluitar abans que ‘t’ho treguin’, i a treballadors i ciutadans ens han tret molt.
Deixem de veure com privilegiats a les treballadores i treballadors que lluiten contra les agressions presents i futures. Comencem a pensar que si ells poden, per què nosaltres no anem a poder. No ataquis al que lluita pels seus drets, uneix-te, organitza’t i lluita tu també.

Prou de AGRESSIONS físiques i verbals a les treballadores i treballadors del metro.
Aturem les agressions entre obrers!

CNT-METRO
NI UN PAS ENRERE!

SALUT I BON VIATGE

Por Seccio Ram

Estimados compañer@s:No somos ajenos a los problemas del taxi, desde hace unos años varios compañeros taxistas de manera desinteresada y voluntaria, al margen de cualquier organización del taxi existente hemos estado implicándonos en todas las reivindicaciones y movilizaciones en favor del trabajo del taxista autónomo , al tiempo hemos denunciado la explotación a la que está sometid@ el/la trabajador/a asalariado/a por parte de las empresas jurídicas y físicas del taxi. También hemos denunciado la connivencia de algunos grupos de presión con la administración dado sus intereses partidistas privados y económicamente lucrativos. Siempre desde nuestro espíritu libertario y de autogestión hemos querido la implicación de l@s compañer@s desde la participación activa a través de asambleas abiertas. Al querer encontrar de manera conjunta soluciones en la resolución de conflictos en los que nosotr@s éramos los afectados, no hemos querido delegar dejándolo en manos ajenas de representantes sindicales, y al contrario a través de la acción directa sin intermediarios hemos tratado con la administración los diferentes temas (Parada de taxi en la Estación de Barcelona-Sants, contingentación de las licencias a doble turno, convocatoria vinculante para que el taxista decida medidas reguladoras temporales, reglamento de emisoras, recurso de multas a la Guardia Urbana, etc….) La CNT-AIT siempre estuvo presente en el taxi