PROU DE AGRESSIONS FÍSIQUES I VERBALS A LES TREBALLADORES I TREBALLADORS DE METRO

A la ciutadania

Som les treballadores i treballadors del metro de Barcelona, ​​som classe obrera. Tot el que hem aconseguit ho hem aconseguit a força de lluita. Defensem i donem suport a qualsevol tipus de causa que persegueixi millorar o defensar la situació de les treballadores i treballadors de qualsevol sector.
Actualment ens veiem en l’obligació de defensar el que en el passat a les obreres i obreres del metro els va costar sang, suor i llàgrimes. No són privilegis, són drets guanyats mitjançant lluita obrera i dignitat. Els autèntics privilegiats són els Directius i polítics que gestionen malament les empreses públiques i malbaraten els diners dels contribuents, portant a les treballadores i treballadors a una situació de precarietat.
No cal estar malament per defensar-se. Cal començar a lluitar abans que ‘t’ho treguin’, i a treballadors i ciutadans ens han tret molt.
Deixem de veure com privilegiats a les treballadores i treballadors que lluiten contra les agressions presents i futures. Comencem a pensar que si ells poden, per què nosaltres no anem a poder. No ataquis al que lluita pels seus drets, uneix-te, organitza’t i lluita tu també.

Prou de AGRESSIONS físiques i verbals a les treballadores i treballadors del metro.
Aturem les agressions entre obrers!

CNT-METRO
NI UN PAS ENRERE!