ELS TAXIS PIRATES DE L´ESTACIÓ DE SANTS

El problema dels taxis pirates que no respecten la parada de taxis de l’estació de Sants continua igual.

La situació segueix sent la mateixa a l’estació més important de Barcelona, res a canviat cada dia es riuen els taxis pirates, dels taxistes que fan cua a la parada oficial de Joan Peiró, i també es riuen dels usuaris que desconeixen que en aquesta part de l’estació no es pot agafar taxi. Durant molt de temps el col · lectiu “Taxis Anarquia” ara “Taxis Llibertat” va denunciar la situació dels taxis pirates de Sants i va reivindicar una parada de taxi a l’entrada principal de l’estació plaça Països Catalans, la administració (l’IMT) ens va demanar paciència i va prometre solucions, però el temps passa i la situació continua sent la mateixa, ens estem cansant d’esperar ….
Aquest sindicat del taxi de la CNT-AIT seguirà amb la lluita de “Taxis Anarquia” si l’IMT o ADIF (empresa que gestiona l’estació) no soluciona el problema.

SALUT I BON VIATGE.