ATENCIÓ, ATENCIÓ, ATENCIÓ ¡DIGNITAT Y LLUITA! AL METRO

Compañer@s, s’està preparant el cop final per acabar amb la nostra lluita i amb els nostres drets. L’atac es gesta així:

-Aquesta setmana no hem estat convocats a mediació.
-Pocs dies després ens assabentem que l’empresa, amb els seus responsables de la negociació al capdavant, està convocant reunions amb treballadors i responsables triats a dit, amb l’objectiu d’aconseguir que la fi de la lluita venja dels propis treballadors.
– Avui sabem que UGT presentarà les seves, almenys, 30 signatures per aconseguir que tornin les urnes. I és per tots sabut les ganes d’aquesta secció per signar qualsevol acord que ens presentin.

El guió és molt semblat al que van viure els companys d’autobusos i pel qual se senten traïts.
En els propers dies ens trobarem amb una sèrie de propostes per part de l’empresa. S’alçaran moltes veus fent-nos promeses i fins i tot lanzandonos amenaces vetllades en cas que rebutgem la proposta. S’intentarà tornar a les urnes, perquè així els més de 500 (ex)fos de conveni i la més variopinta gamma de responsables puguin votar a favor de la nostra benvolguda adreça. Quan aquest còctel molotov estigui preparat, serà llançat sobre els treballadors, fent que el més d’any i mitjà de lluita no hagi servit per res. L’empresa vol hipotecar el nostre futur limitant el nostre accés a millores socials i econòmiques. Volen destruir el nostre esperit de lluita obrera i això ja ho va deixar ben clar el Director Grau en arribar al nostre metre.
És l’empresa i la seva mala gestió la que ens ha portat a aquesta situació, és una cúpula directiva desmesurada i sense trasparencia la que ha fet que una empresa rendible com l’és FMB es converteixi en un aval per pagar els deutes d’una administració irresponsable i desmesurada.
Ells han reduït el nombre de treballadors, han destinat grans quantitats de diners a projectes i externalizaciones innecessaris. Són ells els que volen que els trabajador@s assumim les seves ‘necessitats’ i que mantinguem les seves pagues d’objectius, els seus sous i els seus opacs pressupost a costa del treball, els diners i la salut de la classe obrera del metre de Barcelona.
D’aquest conveni depèn el nostre present i sobretot el nostre futur. Recordem la vergonya que va ser la signatura del NMO i l’acord de línies automàtiques.
Que no t’enganyin, han vingut per acabar amb els nostres drets i la nostra forma de lluitar, han vingut a per nosaltres i això ja ho va deixar ben clar Marc Grau. No volem pagar els privilegis d’una classe directiva que menteix, oculta i es permet tot tipus de malbarataments i privilegis.

Dignitat i lluita!

Secció CNT-METRO