Propera assemblea de treballadors del taxi per al dimarts 26 d’octubre en CNT Barcelona.

Recordem que CNT és un sindicat de classe només per a treballadors, ja siguin autònoms (sense treballadors assalariats al seu càrrec) o assalariats. Qualsevol treballador o treballadora pot estar afiliat/a a el sindicat, sense importar les seves idees polítiques o creences religioses. N’hi ha prou que es comprometi a acceptar el nostre pacte associatiu, i a respectar les decisions que es prenguin en assemblea.

CNT és una organització independent que uneix a treballadors/as sense matisos. Per a preservar aquesta independència, els membres de partits polítics o d’organitzacions religioses no poden emprar el sindicat com a fòrum de propaganda ni ostentar càrrecs.

En canvi, no caben en CNT aquelles persones que no poden considerar-se treballadors/as, com són l@s empresari@s, rendistes, grans propietari@s, ejecutiv@s i alt@s directiv@s, càrrecs polítics de l’administració, etc. Policies i cossos repressius en general, tampoc poden ser afiliad@s a la CNT.

Finalment, per coherència, tampoc admetem la doble militància de treballadors/as afiliad@s a altres centrals sindicals.

SALUT I BON VIATGE

Por Seccio Ram

Estimados compañer@s:No somos ajenos a los problemas del taxi, desde hace unos años varios compañeros taxistas de manera desinteresada y voluntaria, al margen de cualquier organización del taxi existente hemos estado implicándonos en todas las reivindicaciones y movilizaciones en favor del trabajo del taxista autónomo , al tiempo hemos denunciado la explotación a la que está sometid@ el/la trabajador/a asalariado/a por parte de las empresas jurídicas y físicas del taxi. También hemos denunciado la connivencia de algunos grupos de presión con la administración dado sus intereses partidistas privados y económicamente lucrativos. Siempre desde nuestro espíritu libertario y de autogestión hemos querido la implicación de l@s compañer@s desde la participación activa a través de asambleas abiertas. Al querer encontrar de manera conjunta soluciones en la resolución de conflictos en los que nosotr@s éramos los afectados, no hemos querido delegar dejándolo en manos ajenas de representantes sindicales, y al contrario a través de la acción directa sin intermediarios hemos tratado con la administración los diferentes temas (Parada de taxi en la Estación de Barcelona-Sants, contingentación de las licencias a doble turno, convocatoria vinculante para que el taxista decida medidas reguladoras temporales, reglamento de emisoras, recurso de multas a la Guardia Urbana, etc….) La CNT-AIT siempre estuvo presente en el taxi