1 DE JULIOL, NOVA JORNADA HISTÒRICA D’ATUR DEL TAXI DE BARCELONA

Els taxistes de Barcelona hem tornat a sortir ala carrer a protestar, mantenint una aturada del taxi de 24 hores, un cop més contra Über i les aplicacions de mòbil que permeten el transport il · legal de persones. El passat dia 11 de juny es va realitzar una jornada de vaga històrica del taxi a nivell europeu, on les principals ciutats europees es mobilitzaven contra aquest tipus d’aplicacions  com Uber, Cabifity o Blablacar.

Aquest 1 de juliol els treballadors i treballadores del taxi hem tornat a sortir al carrer per defensar els nostres llocs de treball, i per la defensa d’un transport públic segur i controlat. Aquesta jornada del taxi la a secundat el 100 per 100 dels taxistes de l’àrea metropolitana de Barcelona, deixant a la ciutat sense taxis. Una jornada de protesta sense incidents, una manifestació de taxistes que sortia des de plaça Catalunya fins Delegació de Govern al carrer Mallorca.

Des de la secció del taxi de la CNT valorem molt positivament aquesta jornada d’atur del taxi de Barcelona, seguim animant a tots els taxistes a secundar noves mobilitzacions, fins a aconseguir la retirada immediata d’aquestes aplicacions i el negoci del transport il · legal de persones, per la defensa del transport públic segur i col · lectiu.

SALUT I BON VIATGE.