CONCENTRACIÓ PROTESTA CONTRA CABIFY, A LA EMPRESA DE VTCs YIRMI SL

17353474_300386263711105_8780520413395405779_n

Ens hem concentrat per protestar a l’empresa de VTCs Yirmi sl de l’Hospitalet de llobregat. L’esmentada empresa opera amb l’aplicació Cabify, aquesta app fa competència deslleial als taxistes i explota els conductors de les VTCs en torns de 12 hores, a traves d’empreses de treball temporal.

17342998_300389330377465_4168037953031574167_n
Hem conversat amb l’encarregada de Yirmi SL, la empresa de VTCs que treballa amb  Cabify i a afirmat que ells han pagat a a Generalitat per cada llicencia VTC , 45000 € + iva.
Tambe afirma que segons el ROT article 182 punt 2, quan un VTC deixa el client al seu desti , si al mateix temps li entra una solicitud d’un nou servei , no estara obligat a tornar a la base ,perque s’enten que hi ha una rao ď eficiencia i optimitzacio del vehicle/conductor per a passar tot seguit a recollir el darrer client que li acaba de sol.licitar un servei.
Tambe argumenta que la seva oficina de base es virtual ja que les ordres de tots els serveis ,parteixen de la pantalla del terminal telefonic de cada conductor per a que enllaci els serveis segons les ordres virtuals del terminal telefonic.
Els conductors expressen la seva indignacio per les agressions fisiques que han patit atribuides a taxistes. Tambe mostren el seu temor a que el dia 16 de març 2017 siguin objectiu de noves agressions per atribuir-lis una culpabilitat de la qual no en son personalment responsables ja que son uns manats que compleixen ordres de la seva patronal.
En la jornada de 12 hores realitzen entre 6÷15 serveis. Mitjançant una flota de 70 vehicles.
Tambe s’afirma que la facturacio no es en negre i per tant els impostos els liquiden aqui al pais.

La portaveu de l’empresa reconeix que l’autora de la greu situacio actual ,es l’Administracio Publica, per la practica legislativa tan matussera que a exercit.

SALUT I BON VIATGE