XERRADA INFORMATIVA SOBRE LES CONSEQUENCIES DEL TTIP, DIJOUS 7 DE JULIOL

13532865_159467911136275_4871492412259198869_n

Vivim submergits en un mon governat per els mercats i els estats i, ells decideixen (o volen decidir) moltes coses que van més enllà i que condicionen molts aspectes de la nostra vida. Els mercats ens regulen l’ensenyament, la sanitat, l’alimentació i molts aspectes de la vida quotidiana, fins i tot la sexualitat i la reproducció a través del patriarcat… i en darrer termini la mort.

Les relacions complexes entre aquest dos blocs de poder, els estats i les diferents corporacions capitalistes interconnectades, encara que els primers es supediten als segons, es governen a través d’organismes reguladors i d’arbitratge internacional i mitjançant tractats de comerç.

Els tractats de comerç es poden veure com una cosa llunyana, però ensafecten molt i a més son molt important per els nostres enemics (els estats i le capitalisme) i per tant és important estar al dia en aquest temes, per veure-les venir i per si podem, d’alguna manera, neutralitzar-los o fins i tot enderrocar-los.

El TTPI (Transatlantic Trade and Investment Partnership) Tractat Transatlàntic de Lliure Comerç i Inversió, és un tractat entre la UnióEuropea i els EUA que s’està negociant en aquest moments i, per la manera amb que els estats estan portant el tema (el secret impúdic més absolut)ha de ser de capital importància per els seus interessos… i per els nostres per motius absolutament contraris.

Es pot estar en contra del TTIP per molts motius, per motius ambientals…perquè el TTIP de fet vol abolir les traves al comerç i permetre tota mena d’adulteracions d’aliments, introducció de transgènics, tota mena de contaminacions del medi, acabar amb els pocs drets dels treballadors, reduir els salaris (el salari mínim) i potenciar legalitzant-les les noves formes de treball de l’economia de la servitud lligada a internet (Uber, Mytaxi, Cabify, missatgeries i paqueteris…).

És important estar ben informats (el contrari del que ells volen) vina a la xerrada informativa el dijous 7 de juliol al local de CNT-AIT de la Plaça Duc de Medinaceli 6 entl 1ª.

SALUT I BON VIATGE