Aquest passat dijous 28 de febrer, vam tornar amb mes força que mai, a les portes de l’empresa Taxi Line, per a protestar novament per l’acomiadament improcedent de les tres companyes Teleoperadoras acomiadades de manera improcedent. El motiu de l’acomiadament va ser, l’afiliar-se al sindicat CNT, que en assabentar-se l’empresa va acomiadar de manera fulminant a les tres companyes. Un acomiadament improcedent en tota regla, on clarament els motius són la repressió sindical.

Com ja li advertim als empresaris de Taxi Line, vam tornar novament a protestar per l’acomiadament de les tres companyes. Aquesta vegada no va sortir el senyor empresari amb la mànega a tirar-nos aigua com en el primer piquet. No va sortir ningú a parlar amb nosaltres ni a donar-nos cap explicació sobre l’acomiadament improcedent de les tres companyes.

Que tinguin bé present els empresaris de Taxi Line que tornarem les vegades que siguin necessàries a protestar davant de les portes de Taxi Line. Ja portem dos piquets de protestes i diverses denúncies presentades contra Taxi Line. Si pensen els senyors empresaris de Taxi Line que es desfaran de la CNT tirant-nos aigua, és que no coneixen a la CNT.

Exigim la readmissió de les tres companyes acomiadades !!!

SALUT I BON VIATGE

Por Seccio Ram

Estimados compañer@s:No somos ajenos a los problemas del taxi, desde hace unos años varios compañeros taxistas de manera desinteresada y voluntaria, al margen de cualquier organización del taxi existente hemos estado implicándonos en todas las reivindicaciones y movilizaciones en favor del trabajo del taxista autónomo , al tiempo hemos denunciado la explotación a la que está sometid@ el/la trabajador/a asalariado/a por parte de las empresas jurídicas y físicas del taxi. También hemos denunciado la connivencia de algunos grupos de presión con la administración dado sus intereses partidistas privados y económicamente lucrativos. Siempre desde nuestro espíritu libertario y de autogestión hemos querido la implicación de l@s compañer@s desde la participación activa a través de asambleas abiertas. Al querer encontrar de manera conjunta soluciones en la resolución de conflictos en los que nosotr@s éramos los afectados, no hemos querido delegar dejándolo en manos ajenas de representantes sindicales, y al contrario a través de la acción directa sin intermediarios hemos tratado con la administración los diferentes temas (Parada de taxi en la Estación de Barcelona-Sants, contingentación de las licencias a doble turno, convocatoria vinculante para que el taxista decida medidas reguladoras temporales, reglamento de emisoras, recurso de multas a la Guardia Urbana, etc….) La CNT-AIT siempre estuvo presente en el taxi