Els tres taxistes tenien un contracte de prova, i feien torns de 12 hores. Segons el tiquet de la impressora van estar treballant cada dia entre 11 i 12 hores, una cosa totalment il · legal ja que el conveni marca 40 hores setmanals.

Tres companys taxistes van ser acomiadats de manera improcedent, d’una coneguda flota de taxis de Barcelona, aquests acomiadaments van tenir lloc fa un parell de dies i de manera totalmenye irregular, ja que en cap moment se’ls va ser notificat l’acomiadament per escrit, només una explicació verbal d’un dels encarregats de l’empresa “Em sap greu, no has superat el període de prova estas acomiadat” aquesta va ser l’única explicació que els companys van tenir, peró la realitat és que van ser acomiadats per no fer una recaptació acceptable per a l’empresa, i tenir un contracte de proves es a dir taxistes prescindibles, taxistes per utilitzar i tirrar en qualsevol moment segons les conveniències del “flotero” o empresari del taxi. El curiós és que al següent dia els llocs de treball deixats pels companys, ja estaven ocupats per tres nous taxistes, quina rapidesa…

L’acomiadament improcente i irregular al taxi de barcelona, està a l’ordre del dia, com també ho estan els contractes de prova que són la coartada perfecta per acomiadar els taxistes de manera fàcil i ràpida per a l’empresari, i amb molta més facilitat encara gràcies a la reforma laboral del Partit Popular i per descomptat al nou conveni col · lectiu del taxi de barcelona signat per aquests senyors que diuen ser un sindicat UGT i CCOO.
Aquestes són les condicions de treball per als assalariats al taxi de barcelona precarietat, explotació i engany, amb total impunitat del Floteroi la complicitat del IMET”.
Aquest és el taxi de la Barcelona del senyor Xavier Tries i del mobile world congress …..

SALUT I BON VIATGE.

Un comentario sobre “TRES TAXISTES SÓN ACOMIADATS DE MANERA IMPROCEDENT PER NO FER UNA BONA RECAPTACIÓ EN 12 HORES DE TREBALL

1. Teniendo como representantes al de Comisiones Obreras,al jorobado que es más amigo de la Carmen de Tienda que de cualquiera de vosotros ,los asalariados estais desprotegidos,os los dice un autonomo que ha estado en muchas reuniones,solo os queda CNT, y que conste que no tengo nada que ver con ellos.un saludo y animos porque teneis menos defensas que el atletico almeriense contra el Barcelona. Un saludin del Chus

Los comentarios están cerrados.