CRÒNICA D´UN ERE FANTASMA: RADIO TAXI 033

EMPRESA SOLVENT, RENDIBLE I EN CONTINU CREIXEMENT, ANUNCIA ACOMIADAMENTS I ERE.

Al Sr. Manel Malleu Solá amo de la històrica empresa Radio Taxi 033 se li ha oblidat que ell és l’empresari, que té treballadors en règim general i uns altres en règim d’autònom i que complint amb la legalitat que regeix en aquest document que es denomina CONTRACTE DE TREBALL (en el cas de les seves treballadores en regimen general) LES TREBALLADORES COMPLEIXEN LES SEVES TASQUES ASSIGNADES I EL DEU COMPLIR AMB PAGAR AIXÒ QUÈ ES CRIDA NOMINA!

Teleoperadoras que porten gairebé 4 MESOS SENSE COBRAR, treballant de forma professional i impecable com en els últims més de 15 anys, cada dia als seus llocs de treball, complint horaris, ràtios de productivitat malgrat l’ASSETJAMENT I ENDERROCAMENT Al QUÈ ESTAN SENT SOTMESES DIA A DIA.

Les TREBALLADORES van a la VAGA en bloc. Lluiten pels seus llocs de treball pels seus drets!

Radio Taxi 033 va augmentar la seva plantilla de teleoperadoras en el 2015 i al mateix temps Malleu contracte a la gestora ECONOMIS LOW COST “L’assessoria més barata d’Espanya “.
Llavors que estava succeint?

L’empresari va començar l’ona d’acomiadaments el mateix any 2015, va acomiadar a 15 persones i per a aquest llavors ja tenia l’estratègia muntada. Va contractar a la gestora ECONOMIST LOW COST per externalitzar l’ administracion i “rentar-se les mans” i va començar el desmantellament de la productiva i rendible RADIO TAXI 033.
Es va comunicar a les treballadores unilateralment la reducció salarial del 7% i així es conservarien els seus llocs de treball i les treballadores compromeses des de fa tants anys amb una empresa que sentien com seva i vàrem confiar. Craso error!!!

L’assetjament ja havia començat, mobbing, canvis de torns de dies lliures i mes arbitrarietats i fins i tot denúncia a la policia! ASSETJAMENT I ENDERROCAMENT TOT PER DEFENSAR EL SEU TREBALL!
I arriba el TEMUT ERE i 12 a la guillotina. Amb falses promeses de pagar-los “AMB SORT EN ELS PROPERS 24 MESOS!”
I 14 TELEOPERADORAS SEGUEIXEN TREBALLANT I SENSE COBRAR! SÍ, SENSE COBRAR!

Paral·lelament Barcino dóna suport com a bon soci de Malleu i de la RENDIBLE RADIO TAXI 033 amb “treballadores fantasmes”.

Molts clients criden queixant-se per mal servei de la “empresa i les treballadores fantasmes” i les teleoperadoras que treballen gratis reben les queixes. Escandalós? No. Això ja és pràctica habitual. Desmantellar una empresa rendible per crear una altra reduint costos amb sous miserables! Explotació i més explotació!

Aquesta empresa no solament aquesta deixant cadàvers de teleoperadores sinó també de TAXISTES abonats i tampoc els hi estan pagant!

On van tots els diners que estan guanyant Malleu si ell i els seus low cost diuen que no tenen beneficis?
Segueixen facturant segueixen creixent en serveis RADIO TAXI 033 SEGUEIX SENT MOLT RENDIBLE. ON VAN AQUESTS DINERS?
FINS A ON ARRIBARAN ELS LOW COST I MALLEU?

I que farem a CNT? Ens quedarem mirant? Que farem davant tanta injustícia?
PIQUETS! SUPORT A les TREBALLADORES I LES SEVES FAMÍLIES! N’hi ha prou d’ASSETJAMENT! N’hi ha prou d’HUMILIACIONS!
MALLEU PAGA! PAGA A LES TEVES TREBALLADORES!

DIFONDRE COMPAS: CRIDEM Al BOICOT! SUPORT A les COMPANYES TELEOPERADORAS!
BOICOT A RÀDIO TAXI 033!!!

SALUT I BON VIATGE