A METRO NOSALTRES VAM DECIDIR, I VAM DECIDIR TOTS I TOTES

De nou el comitè d’empresa intenta decidir per la plantilla. Les 27 persones que el formen pretenen fer-nos creure a la resta, a gairebé 3500, que no ens queda una altra alternativa que escollir tan sols entre les dues úniques opcions que ells contemplen: desconvocar les vagues o permetre’ls que convoquin assemblea decisòria durant l’estiu.

Volen que passem per alt que hi ha una tercera opció: continuar amb les aturades i no convocar assemblea decisòria fins passat el 2 d’octubre.

Sense pressió no hi ha avenços en la negociació per això les aturades han de continuar. No podem renunciar al nostre dret a decidir ni permetre que l’hi prenguin a nostres companys i totes, per això no ha d’haver cap assemblea decisòria fins després del dia 2 d’octubre.

No cedirem davant aquest xantatge per part del comitè. Des que va començar la negociació ha quedat demostrat que no només ens enfrontem a l’empresa i l’ajuntament sinó que també hem de lluitar contra el comitè d’empresa, un comitè que incompleix reiteradament el mandat de l’assemblea, un comitè que amaga informació a la plantilla , un comitè que no respon de la seva gestió i no vol dimitir quan li ho demana l’assemblea, un comitè que dilapida els diners, el temps, les forces i les il·lusions dels i les treballadores, un comitè les seccions han convertit la negociació en el camp de batalla en què ell els conflictes interns o l’espai electoral on aconseguir vots per a futurs comicis.

Una tercera opció és evident: continuar amb les aturades durant els mesos d’estiu i no portar res a votació fins a l’octubre. En assemblea general es va decidir que no seguiríem negociant fins que l’empresa compleixi els acords, convenis i sentències. Portem gairebé dos anys de negociacions i de sobte hi ha pressa per portar a votació un acord qüestionable. Hem de pensar que la T-MOBILITAT i l’automatització de les línies convencionals ja estan a la volta de la cantonada, fem les coses bé abans de signar un altre acord del que penedir-nos. Mantinguem la pressió, que l’empresa compleixi el que deu i que els treballadors siguin respectats i escoltats.

Ni un pas enrere

SALUT I BON VIATGE