11 DE JUNY ELS AUTOBUSOS I TAXIS DE BARCELONA VAN A LA VAGA

A la vaga d’autobusos de TMB se li suma la vaga dels treballadors del Taxi de Barcelona .És evident que la classe obrera s’està aixecant a Barcelona , ja no aguantem més , els i les treballadores estem contínuament sotmesos a l’atracament del capital i els seus polítics , és hora de organitzar-se i aixecar-se.El proper dia 11 de juny coincideixen dues protestes obreres a Barcelona , d’una banda els i les treballadores del taxi i de l’altra els i les treballadores d’autobusos de TMB.

L’11 de juny els taxistes de les principals ciutats europees Milà , Londres , París , Madrid , Barcelona … sortiran al carrer però no per treballar sinó per protestar contra Uber , BABLACAR , i el transport il · legal. El transport públic esta seriosament amenaçat i pot quedar eliminat i substituït per monopolis de telefonia com Uber i BLABLACAR , a França ja està passant ja que Uber opera amb total llibertat , el resultat és la caiguda de la feina al taxi francès i la destrucció de centenars de llocs de treball en el sector del taxi Francès .

El tipus de transport que ofereixen Uber i BLABLACAR és un transport privat no regulat i sense cap tipus de control , el que proposen aquestes multinacionals és que qualsevol amb el seu propi vehicle , pugui oferir un transport a canvi de pagar unes tarifes establertes per aquestes multinacionals . Aquest tipus de transport suposa una seriosa amenaça per al taxi i per al transport públic que pot arribar a desaparèixer , quedant substituït per un tipus de transport privatitzat i controlat per multinacionals de telefonia , un transport sense cap tipus de seguretat per als usuaris , trencant el equilibri i sobrepassant sense control l’oferta de transport establerta.

El transport públic segur i controlat té els dies comptats si no actuem , milers de llocs de treball en el sector del taxi estan en perill , els grans monopolis de telefonia poden fer amb el control del transport , convertint-lo en un mercat especulatiu entre vehicles que es venguin al millor postor .

Des de la secció del Taxi de CNT convoquem una aturada del taxi 24 hores (de 6:00 hores del dia 11 de juny fins les 6:00 hores del dia 12 de juny) , i manifestasción convocada pel grup “LA ELITE ” a les 12:00 hores , sortida de Plaça Països Catalans , arribada av diagonal 640 (seu de uber ) .

El 11 de juny per la defensa del taxi , per un transport públic , col · lectiu i segur per a tothom .

Taxista , el 11 de juny surt al carrer a protestar , no surtis a treballar , 24 hores d’aturada del taxi . NO PASARAN ! ! !

L’acomiadament d’un conductor d’autobús per defensar d’una agressió per part d’un passatger ha provocat la reacció dels seus companys / es, les seccions sindicals d’ACTUB , Bescanvi sindical, CNT i COS han convocat una aturada de 4 hores , de 8 : 00 a 12:00 del matí hi haurà vaga d’autobusos . Concentració de suport a Bonilla a les 9:30 jutjat numero 15 ( ronda Sant Pere 41 )

Des de la secció de CNT – TMB denunciem la manca de mesures de seguretat en els conductors i conductores , el desproporcionat acomiadament del company Bonilla i la mala gestió de la direcció de TMB sobre aquest cas .

SALUT I BON VIATGE.