TRINITAT VELLA

Aquesta parada és a la plaça de la Trinitat i el carrer del turo de la Trinitat número 23 del barri de Trinitat Vella. Aquesta parada hi ha al barri des de fa 30 anys, segons el veïnat, l’aparició dels ràdio taxis i l’arribada del metro al barri, va fer que usuaris i taxistes deixessin d’acudir a la parada. A dia d’avui des del barri es demanen els taxis per telèfon i el veïnat es queixa que la parada de taxis no funciona, convertida a dia d’avui en aparcament d’altres vehicles.

A principis del 2005 des de taxis anarquia vam decidir tornar a recuperar la parada de taxi, 2 taxis prestem serveis durant 1 any cada dia sense aconseguir la participació dels l@s taxistes que viuen al barri. El veïnat va respondre amb molt de interrelació esperant l’arribada de taxis a la parada trucant per telèfon, l’inici de les reivindicacions de les parades a les clíniques Quirón i Dexeus va fer que finalitzés la nostra intervenció a Trinitat Vella. A dia d’avui i convinan la lluita per la parada de l’estació de Sants (plaça paisos catalans) vam decidir tornar a prestar servei en Trinitat Vella amb la qual cosa demanem al col.lectiu del taxi que en passar per aquesta parada pari 10 minuts, perquè el barri vegi presència de taxis a la parada i vagi quan necessiti taxi, d’aquesta manera la parada torni a funcionar amb normalitat.
No vasta amb aconseguir noves parades de taxi …. i altres coses, és tan important fer-després funcionar, els canvis no han de ser-ho només en aparença sinó ser una realitat.
AQUESTA PARADA DEDICADA AL L@ S SQUATTERS DE LA CASA OKUPADA (que va existir al BARRI) KAN MIREIA AMB LA PLAÇA DE LA TRINITAT

SALUT I BON VIATGE.