LES ASSOCIACIONS STAC I UTAM MANTENEN NEGOCIACIONS PER ELABORAR UNA CONSULTA AL SECTOR PER AQUEST ULTIM TRIMESTRE

En el dia d’ahir, 27 de desembre, es va enviar un correu electrònic a les associacions del sector amb un model de consulta elaborat per UTAM i STAC per tal de conèixer les seves impressions i convidar-los a participar-hi.
La proposta consta de dues parts: una primera pregunta està orientada exclusivament a la necessitat d’aplicar alguna mesura (sense importar com) que permeti equilibrar l’oferta a la demanda en aquests moments de crisi. Amb aquesta primera pregunta intentem quantificar el suport que ens donaria el sector per exigir mesures a l’Administració.
En una segona part de la consulta, si la resposta a la primera pregunta ha estat afirmativa, es presenten diferents models de mesures com ho són Regulació horària i Torns.

Es tracta d’una consulta per a titulars de llicència amb la qual puguem exigir a l’Administració mesures temporals, mentre duri la crisi, que permetin reduir l’oferta. Qualsevol mesura orientada a reduir l’oferta es podria aplicar conjuntament amb altres mesures de promoció, orientades a augmentar la demanda.
Una altra opció com podria ser la retirada de llicències és un objectiu que presenta més dificultats i la contingentació del doble torn està paralitzat a l’espera de la resolució del contenciós ADMINISTRATIU interposat davant la justícia. Per tant seran objectius posteriors a una eventual mesura anti-crisi.

SALUT I BON VIATGE.