L’EXECUTIVA NACIONAL DE LA CONFEDERACIÓ DEL TAXI D’ESPANYA DONA SUPORT A LA CELEBRACIÓ DE LA CONFEDERACIÓ NACIONAL DELS PROPERS DIES 19 I 20 D’OCTUBRE

LA Comissió Executiva Nacional de la CTE, reunida el passat dimarts i dimecres a Madrid, vol fer públic el següent comunicat:
Reunits els representants nacionals de la CTE i al seu torn responsables sindicals en les comunitats autònomes d’Andalusia, Aragó, Principat d’Astúries, Balears, Canàries, Catalunya, Comunitat Valenciana, Madrid i País Basc han decidit mostrar el seu suport UNÀNIME a la celebració de la PRIMERA CONFERÈNCIA NACIONAL D’ORGANITZACIONS DEL SECTOR DEL TAXI D’ESPANYA.
Així mateix fan palesa la seva intenció de participar en aquesta Conferència i consideren necessària i enriquidora l’experiència ja que hi serà possible escoltar i debatre, en llibertat, les diferents posicions que sobre múltiples aspectes, com són la forma d’explotació, les mesures d’innovació , l’intrusisme, la reestructuració, els nous mercats, les modificacions legislatives i altres molts, exposaran Associacions, Federacions, Cooperatives i Ràdio Emissores de tot el país.
De la mateixa manera volem fer palès el bon ritme al qual es produeixen les sol.licituds d’inscripció al correu e-mail prensa.cte @ gmail.com habilitat a aquest efecte per a l’ocasió, comptabilitzant, en aquest moment, al voltant d’un centenar de peticions de les comunitats autònomes d’Andalusia, Astúries, Balears, Canàries, Catalunya, País Basc, Comunitat Valenciana, Extremadura, Castella la Manxa, Madrid, Cantàbria, Castella i Lleó, Navarra i Galícia.
Així mateix informem que han estat cursades invitacions per presidir les taules d’inauguració i clausura de les jornades a diferents responsables polítics i sindicals que poden aportar un valor afegit a aquesta Conferència donada la seva experiència i coneixement, tant del sector del Taxi com del Transport i de els treballadors autònoms en general.

SALUT I BON VIATGE.