PRESENTADA LA 1r CONFERÈNCIA NACIONAL DEL TAXI CONSTITUEIXEN LES PRIMERES TAULES DE DEBAT

Amb la presència d’un centenar de Càrrecs Directius del Sector del Taxi de tot el país, que, en conjunt representen més de 45.000 taxistes autònoms
MADRID .- En el matí d’aquest dimecres dia 19 d’octubre s’ha presentat la 1a Conferència Nacional d’Organitzacions del Sector del Taxi d’Espanya amb la presència del President de la Confederació Europea del Taxi i expresidents de CTE (Miguel Tomás Romero) juntament amb el President de CTE, organitzadora de l’esdeveniment i la salutació als assistents, fora de programa, l’acabat d’elegir president de l’Associació Gremial de Madrid (Juliol Moreno) que engloba més de 8000 taxistes de la capital de l’estat.
Després de l’acte inaugural s’han constituït les dues primeres taules de debat en què es tractaran “El model d’estructura organitzativa, política i jurídica, del sector del taxi al segle XXI” i “Mesures per humanitzar i rendibilitzar l’explotació del Taxi corregint els desequilibris econòmics del sector “.
Al llarg de tot el dia i al llarg de la nit, si això és necessari, continuaran succeint les taules de debat on la gravíssima situació per la qual travessa el sector serà objecte d’anàlisi amb l’objectiu d’assolir acords globals que permetin mantenir posicions forts i comuns davant les administracions alhora que introdueixin els canvis estructurals i polítics necessaris per construir el taxi del segle XX

SALUT I BON VIATGE.