SEAT 1430 DOS MILIONS DE QUILÒMETRES

Aquest Seat 1430 va ser exposat en la ultima fira del taxi de barcelona, els passats dies 12 i 13 de novembre de 2011. Aquest Seat 1430 va ser tota una època i tot un record, convertint-se en una peça de col · leccionista.

Aquest cotxe va circular pels carrers de barcelona com a taxi de gas butá mes de 30 anys, des de juny de 1974 fins al juny de 2005, data de jubilació del seu propietari, el senyor Marcelino, amb el que va fer més de dos milions de quilòmetres. Está considerat el taxi clàssic mes antic d´espanya i amb més anys en servei.

El Seat 1430 es va fabricar entre els anys 1969 i 1975, i es diferenciava del seu germá gran, el seat 124, en tenir un motor més potent i en diversos detalls estètics com els dobles fars, l´òptica del darrera i les llantes exclusives.

SALUT I BON VIATGE.

Un pensament a “SEAT 1430 DOS MILIONS DE QUILÒMETRES

1. Gon Estela Mezquida

És increible que encara es conserve en bon estat aquest model de taxi. Estem preparant un rodatge per a una pel·lícula ambientada en els anys 70′ i m’agradaria saber de qui és aquest taxi o bé si pertany a alguna associació. Estariem molt agraïts si ens puguereu donar un contacte amb qui parlar. Salut!

Els comentaris estan tancats.