11 DE JUNY CONTRA UBER I PER LA DEFENSA DEL TRANSPORT PÚBLIC

Aquest proper 11 de juny es preparen mobilitzacions a les ciutats més importants d’Europa. El motiu d’aquestes protestes i mobilitzacions és Uber i el transport col · laboratiu, una manera de dir les coses que sembla inofensiva a primera vista ocultant les veritables intencions, que no és més ni menys que oferir un transport a canvi d’un pagament de diners, per part d’aquesta multinacional americana Uber.

El seu objectiu és el de fer-se amb el control del transport establint les seves regles, convertint el transport públic en privat amb vehicles de primera, segona i tercera categoria, per a ciutadans de primera, segona i tercera categoria sense cap tipus de control ni de seguretat per als ciutadans. Uber és una empresa de capital-risc, des d’una plataforma digital disfressen el sistema de consum col · laboratiu, l’objectiu principal és monopolitzar el servei de transport en aquestes plataformes de capital risc.

El seu funcionament és a través d’un App (una aplicació de mòbil) instal · lada en un Smartphone amb geolocalització GPS, que a través de Google Maps, interartua entre Uber client i conductor

El transport públic i el taxi estan amenaçats de mort per aquest tipus de multinacionals de telefonía, que es poden fer amb el control del transport si no fem res.

El transport públic segur i controlat té els dies comptats si no actuem, milers de llocs de treball en el sector del taxi estan en perill, milers de taxistes poden perdre la seva feina, els grans monopolis de telefonia poden ferse amb el control del transport, convertint-lo en un mercat especulatiu entre vehicles que es venguin al millor postor.

Des de l’associació taxis llibertat animem a tots els taxistes a secundar l’aturada de 24 hores del dia 11 de juny i a tots els ciutadans els animem a implicar-se en les mobilitzacions del taxi del dia 11, com la manifestació de l’estació de Sants a les 12.00 hores a la plaça Joan Peiró, el dia 11 tots contra Uber i per la defensa del transport públic colectiu i segur per a tothom.

SALUT I BON VIATGE.